پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226125
رامين رضاييان: حاضرم سفيد امضا کنم
تاریخ انتشار : 1395/06/06 08:17:36
نمایش : 1553
رامين رضائيان مدافع تيم ملي کشورمان گفت: با توجه به اينکه يک سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم، کار من از ابتدا اشتباه بود و اکنون نه تنها باقيمانده قراردادم را معتبر مي‌دانم، بلکه آمادگي دارم قراردادي سفيد از نظر زماني و ديگر شرايط امضاء کنم. اميدوارم آقاي طاهري که از ابتدا به من محبت داشتند و خيلي خيلي به من کمک کردند من را شايسته فرصتي براي جبران بدانند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رامين رضائيان  افزود: کار من با باشگاه پرسپوليس نبايد به کميته انضباطي مي‌کشيد. اين اتفاق به خاطر اشتباه من بود و بابت آن عذرخواهي مي‌کنم. من در حالي بعضي اقدامات را انجام دادم که از سال گذشته قراردادم دو ساله بود و يک سال ديگر از آن باقي مانده بود که متاسفانه اشتباه کردم  و اکنون نيز خودم را نه تنها متعهد به اجراي باقيمانده قرارداد مي‌دانم بلکه حاضرم قراردادي بي‌قيد و شرط با صلاحديد و اختيار کامل آقاي طاهري که تا به امروز پدرانه با من رفتار کردند، امضاء کنم.

وي ادامه داد: با توجه به مجموع اتفاقاتي که روي داد، مي‌دانم آنچه به دنبالش هستم چقدر براي آقايان طاهري و برانکو سخت است اما اميدوارم شانس جبران  اين مساله براي آنها، پرسپوليس و هواداران را پيدا کنم. به همين دليل به آقاي طاهري اعلام کردم در صورت موافقتشان قرارداد جديدي با پرسپوليس به اختيار تام ايشان ببندم.

مدافع راست تيم ملي خاطرنشان کرد: مي‌دانم در اين مدت مشکلاتي براي پرسپوليس، مسوولان باشگاه خصوصاً سرپرست محترم و سرمربي محترم پيش آمد و بعضي از هواداران نسبت به آنها به اشتباه قضاوت کردند. همچنين هواداران پرسپوليس که خيلي اذيت شدند و وقتي به اينها فکر مي‌کنم واقعا ناراحت مي‌شوم اما از همه اين عزيزان مي خواهم فرصت ديگري به من بدهند و مطمئن باشند که جبران مي کنم. در اين مدت آقاي طاهري خيلي به من لطف داشتند. هواداران هم هميشه مرا شرمنده خودشان مي‌کنند و آنهايي را هم که هنوز ناراحت هستند کاملا درک مي‌کنم. آقاي طاهري و ساير مسئولان باشگاه از ابتداي اين ماجراها تلاش کردند مساله در فضايي دوستانه و بي‌حاشيه حل شود. اين امر در کنار پيام‌هاي دلگرم کننده هواداران باعث اصرار بيشتر من براي ادامه حضور در پرسپوليس به هر ترتيبي که باشگاه و آقاي برانکو صلاح بدانند شده است.

رضائيان در پايان افزود: در مدتي که در پرسپوليس بودم، بزرگي اين تيم، تلاش همبازيانم، حمايت هواداران و تفکرات و راهنمايي‌هاي آقاي طاهري و برانکو عامل مهمي در پيشرفت من شد. شخصا شکي ندارم که آقاي برانکو، شخصي به موضوع نگاه نکردند. با ايشان براي يک سال کار کردم و مي‌دانم با توجه به صلاحديد خودشان همواره مصالح تيم را در نظر مي گيرند. من فقط اميدوارم بتوانم يک بار ديگر در مصالح تيم محبوبم و تفکرات ايشان جاي بگيرم. همچنين اميدوارم آينده به گونه‌اي رقم بخورد و در آن به شکلي عمل کنم که اين بخش از خاطرات مشترک من و پرسپوليس کمرنگ شود و نکاتي مثبت و خاطرات شيريني بر جاي بماند.


منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html